Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лимарєва Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Лимарєва Ю. М. 
Дидактична вага науково-дослідної роботи у вивченні природничих дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2013. - Вип. 2. - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2013_2_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 73.703 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Лимарєва Ю. М. 
Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 1. - С. 256-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_1_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Лимарєва Ю. М. 
Курс "Історія та методологія фізики" в педагогічному виші [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 615.551 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Лимарєва Ю. 
Тренінгове навчання у свідомій освіті [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Лимарєва Ю. М. 
Тренінг як засіб формування свідомого підходу до вивчення фізики [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_18
Розглянуто доцільність практичного застосування тренінгів у навчальному процесі з метою покращення освітнього процесу з фізики на основі організації свідомого підходу до навчання. Подано класифікації тренінгів, що стануть у нагоді майбутньому викладачу фізики.Рассмотрена целесообразность практического использования тренингов в учебном процессе с целью улучшения образовательного процесса по физике на основании организации сознательного подхода в обучении. Представлены классификации тренингов в помощь будущему преподавателю физики.The look and the feasibility of the practical use of training in the educational process in order to improve the educational process in physics on the basis of the organization of conscious approach to learning is described. Classifications of training are presented to the help for future teacher of physics.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.936 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Лимарєва Ю. 
Вивчення фізики як засіб формування свідомої особистості [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 53. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_53_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лимарєва Ю. М. 
Мова викладача як фактор формування свідомості студентів ХІХ століття [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 63. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_63_16
Розглянуто позиції провідних педагогів-практиків ХІХ ст. на проблему ораторського мистецтва викладача ВНЗ в аспекті формування свідомого спеціаліста. Доведено позачасовість поставленої проблеми та доцільність комплексного використання інших розмовних методів навчання, що набували визнання в зазначений період. Виділено основні вимоги до лекторської майстерності педагога.Рассмотрены позиции передовых педагогов-практиков ХІХ в. на проблему ораторского искусства преподавателя ВУЗ в аспекте формирования сознательного специалиста. Доказана вневременность поставленной проблемы и целесообразность комплексного использования других разговорных методов обучения, получавших признание в указанный период. Выделены основные требования к лекторскому мастерству педагога.Positions leading teacher-practical person of ХIХ century are considered to problem elocution in aspect of the shaping the conscious specialist.
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.679 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Лимарєва Ю. 
Фізичний експеримент у всебічному розвитку особистості школяра [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(2). - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(2)__23
Попередній перегляд:   Завантажити - 597.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лимарєва Ю. М. 
Мотивація як основа організації свідомого навчання [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва, В. О. Хатулева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 5. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.93 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Лимарєва Ю. М. 
Формування освітньої компетентності старшокласників засобами фізичного експерименту [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва, В. М. Турка, А. Е. Рябко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 1. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.392 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лимарєва Ю. 
Відображення розвитку принципу свідомості на сучасному викладанні фізики у ЗОШ [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва, Р. Шарап // Педагогічний часопис Волині. - 2018. - № 1. - С. 66–72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2018_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 428.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Надточій В. О. 
Різнорівневі РГР як засіб комплексної перевірки знань студентів з електрики та магнетизму [Електронний ресурс] / В. О. Надточій, Ю. М. Лимарєва, Д. А. Черняков // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2019. - Вип. 4. - С. 100-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2019_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 444.342 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Лимарєва Ю. 
Відображення історичного досвіду формування навичок свідомого навчання у сучасному викладанні фізики [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва, М. Кекін // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2018. - Вип. 1. - С. 160-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2018_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Надточій В. 
Використання цифрового вимірювального комплексу "Einstein" для дослідження властивостей фруктово-овочевих джерел струму на уроках фізики [Електронний ресурс] / В. Надточій, Ю. Лимарєва, Н. Скворцова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 2. - С. 373-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_2_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 427.324 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Масич В. В. 
Задачі-"пастки" як засіб формування комплексних знань з фізики та здатності культурного самовиразу [Електронний ресурс] / В. В. Масич, Ю. М. Лимарєва, В. Г. Білих // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2021. - Вип. 2(2). - С. 79-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2021_2(2)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.348 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Лимарєва Ю. 
Вивчення "світу дзеркал" на основі реалізації міжпредметних зв’язків та професійної орієнтації старшокласників [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва, Л. Бєлошапка, О. Бєлошапка // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 14(2). - С. 115-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_14(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 643.846 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Ткаченко В. М. 
Проектування предметних засобів для навчального експерименту [Електронний ресурс] / В. М. Ткаченко, Ю. М. Лимарєва, В. В. Ткаченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 198. - С. 172-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_198_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 880.274 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Лимарєва Ю. М. 
Формування естетичних смаків особистості засобами фізики як загальноосвітньої природничої дисципліни [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва, О. П. Костіков, В. О. Шебаршин // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2021. - Вип. 3. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2021_3_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського