Пошуковий запит: (<.>A=Лимарєва Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Лимарєва Ю. М. Дидактична вага науково-дослідної роботи у вивченні природничих дисциплін [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2013. - Вип. 2. - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2013_2_66
|
2. |
Лимарєва Ю. М. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 1. - С. 256-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_1_60
|
3. |
Лимарєва Ю. М. Курс "Історія та методологія фізики" в педагогічному виші [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 227-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_30
|
4. |
Лимарєва Ю. Тренінгове навчання у свідомій освіті [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2013_4(1)__15
|
5. |
Лимарєва Ю. М. Тренінг як засіб формування свідомого підходу до вивчення фізики [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_18 Розглянуто доцільність практичного застосування тренінгів у навчальному процесі з метою покращення освітнього процесу з фізики на основі організації свідомого підходу до навчання. Подано класифікації тренінгів, що стануть у нагоді майбутньому викладачу фізики.Рассмотрена целесообразность практического использования тренингов в учебном процессе с целью улучшения образовательного процесса по физике на основании организации сознательного подхода в обучении. Представлены классификации тренингов в помощь будущему преподавателю физики.The look and the feasibility of the practical use of training in the educational process in order to improve the educational process in physics on the basis of the organization of conscious approach to learning is described. Classifications of training are presented to the help for future teacher of physics.
|
6. |
Лимарєва Ю. Вивчення фізики як засіб формування свідомої особистості [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 53. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_53_20
|
7. |
Лимарєва Ю. М. Мова викладача як фактор формування свідомості студентів ХІХ століття [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 63. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2013_63_16 Розглянуто позиції провідних педагогів-практиків ХІХ ст. на проблему ораторського мистецтва викладача ВНЗ в аспекті формування свідомого спеціаліста. Доведено позачасовість поставленої проблеми та доцільність комплексного використання інших розмовних методів навчання, що набували визнання в зазначений період. Виділено основні вимоги до лекторської майстерності педагога.Рассмотрены позиции передовых педагогов-практиков ХІХ в. на проблему ораторского искусства преподавателя ВУЗ в аспекте формирования сознательного специалиста. Доказана вневременность поставленной проблемы и целесообразность комплексного использования других разговорных методов обучения, получавших признание в указанный период. Выделены основные требования к лекторскому мастерству педагога.Positions leading teacher-practical person of ХIХ century are considered to problem elocution in aspect of the shaping the conscious specialist.
|
8. |
Лимарєва Ю. Фізичний експеримент у всебічному розвитку особистості школяра [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(2). - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(2)__23
|
9. |
Лимарєва Ю. М. Мотивація як основа організації свідомого навчання [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва, В. О. Хатулева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2018. - № 5. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2018_5_5
|
10. |
Лимарєва Ю. М. Формування освітньої компетентності старшокласників засобами фізичного експерименту [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва, В. М. Турка, А. Е. Рябко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2018. - Вип. 1. - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2018_1_15
|
11. |
Лимарєва Ю. Відображення розвитку принципу свідомості на сучасному викладанні фізики у ЗОШ [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва, Р. Шарап // Педагогічний часопис Волині. - 2018. - № 1. - С. 66–72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2018_1_13
|
12. |
Надточій В. О. Різнорівневі РГР як засіб комплексної перевірки знань студентів з електрики та магнетизму [Електронний ресурс] / В. О. Надточій, Ю. М. Лимарєва, Д. А. Черняков // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2019. - Вип. 4. - С. 100-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2019_4_11
|
13. |
Лимарєва Ю. Відображення історичного досвіду формування навичок свідомого навчання у сучасному викладанні фізики [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва, М. Кекін // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2018. - Вип. 1. - С. 160-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2018_1_19
|
14. |
Надточій В. Використання цифрового вимірювального комплексу "Einstein" для дослідження властивостей фруктово-овочевих джерел струму на уроках фізики [Електронний ресурс] / В. Надточій, Ю. Лимарєва, Н. Скворцова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 2. - С. 373-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_2_38
|
15. |
Масич В. В. Задачі-"пастки" як засіб формування комплексних знань з фізики та здатності культурного самовиразу [Електронний ресурс] / В. В. Масич, Ю. М. Лимарєва, В. Г. Білих // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2021. - Вип. 2(2). - С. 79-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2021_2(2)__10
|
16. |
Лимарєва Ю. Вивчення "світу дзеркал" на основі реалізації міжпредметних зв’язків та професійної орієнтації старшокласників [Електронний ресурс] / Ю. Лимарєва, Л. Бєлошапка, О. Бєлошапка // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2021. - Вип. 14(2). - С. 115-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2021_14(2)__13
|
17. |
Ткаченко В. М. Проектування предметних засобів для навчального експерименту [Електронний ресурс] / В. М. Ткаченко, Ю. М. Лимарєва, В. В. Ткаченко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 198. - С. 172-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_198_41
|
18. |
Лимарєва Ю. М. Формування естетичних смаків особистості засобами фізики як загальноосвітньої природничої дисципліни [Електронний ресурс] / Ю. М. Лимарєва, О. П. Костіков, В. О. Шебаршин // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2021. - Вип. 3. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2021_3_17
|